طريقة الاقلاع عن التدخين نهائيا اعرف السر

0





طريقة الاقلاع عن التدخين نهائيا اعرف السر علي فكرة انا كنت من من الطراز الاول من المدخنين وكنت بدخن معسل "شيشة" ولكن سئالت نفسي سؤال انا دخنت شيشه كتير والنهارده انا 15 سنة بدخن شيشة انا ايه العائد عليا من كده .....؟


صحتي في النازل وفلوسي في النازل وامراض بقي زي ما انتو عارفين وعلي فكره كل سجارة بتدخنها بننقص عمرك 7 ساعات بس نرجع لموضوعنا ايه السبب اللي الي يخليك بعد ما ان تبطل التدخين ترجع تاني 

1- الاصحاب "لما تكون في اللمه الحلوه وتنسي نفسك وتدخن"

2- الفراغ"لما تكون فاضي بتدخن بشراهة"  

بس لو عايزين نصحتي سبك من كل الاعلانات والكتب ومواقع الانترنت وكل الناس الحل في كلمه واحده "العزيمة"

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

انضم الينا على جوجل بلس

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

احصل على أخر مواضيعنا

أرشيف المدونة الإلكترونية

صفحة على فيسبوك

جميع الحقوق محفوظه © مليون مشروع لتبداء رحلة المليون

تصميم الورشه